✔ ayah ku pintar ❃

Salam ..

aku kt sniy bkn nyer na ckp ape pn ..just nak share kt korng new experience aku ..'hidung berdarah' ,, plik ern ..? biarla ,, niy blgg aku ,, tdy ernn mse aku ngah solat zuhur ,,da smapai tahyat akhir ern ,, tibe aku rse cm ad bnde(cecair) yg mengalir kt dalam nostril aku taw ,, pastu aku un cpt2 la gy tandas ,, aku buang2 ,,time aku na gy tandas tu ernn ,, ayh aku trnmpk la y aku nye hidung tu berdarah ern ,, pastu ayh aku ckp la ,, ' gy basuh kepala' aku un dgn segeranya gy basuh kepala ,,abes basah la satu muka aku ,,sambil tu aku buang la segala darah ,, tibe2 je berenti ernn ,, pastu aku tnye la ayh aku asal kene basuh kepala lakk ngan cmne dy ley berlaku ernn ,,.? ayah aku ckp ,, tu sbb badan amir panas la tu ,, 'dalam rongga hidung kite niy ad satu tissue, dy akan terkoyak sedikit(kecik jekk) apabila suhu di dalam badan kita niy panas ,, n bile kita basuh muke secara automaticnya tissue yg terkoyak tdy akn bercmtum semula' ,, aku rse ayh aku taw sumenyer beb .! heh .k la ..aku na packing barang2 aku niy ,, na blik asrama da niy ,,baju un ta gosok lagi ,, salam ..

No comments: