tawan tawan ,

SALAM ~

hyep , buhsan tau hari2 cmni

ye la , bgun , solat subuh , pastu tgk tv , bce novel , pastu on

tu je la , so ari ni na cite sal kengkawan aku , haha , best !

sayang ? klo laki ckp kt kawan dy ,

' aku sayang ko doh '

geli tau , cause ktrng tak cm pmpuan , ktrng gentel tau ,

tpi snanye ikatan persahabatn ktrng kuat tau , cm , ape 2 je la ,

first skali kawan aku yg pling topp !

tada !

stylo ? haha , haruslah ,

ni kawan aku nabhan murtadha , dy ble tau ,

aku ckp sket kdng2 otax dy ntah ke mane ntah ,

berasap je , dy ni ta ske sgt bersukan ,

dy ni minat kt sorng bdk ni

keh2 , aku tahu itu ,

dy ni best la klo buat bergurau , asek kene bahan je ,

dah nme pon , NA bahan , ta ley wad pe la ,

seterusnye

dy ni ktrng pngil hensem ,

sbb dy memang hensem , tpi dy ni snnaye pemalu

dy ade gye , dy ni pandai snanye , 5a tuh upsr

dapat tawaran mrsm kt pahang ta na pegi , sme je cm zaid

tpi ntah spe ntah pengaroh dy ,

dy pon jdi bing ! keh3 , tpi dy ni cepat pick up kodd ,

btol k ? ja ja , ? ckp cmni je msty dy marah ,

haha , padan muke koe ,

seterusnye ~

spe ni ? ta knal2 , hehe

nme dy aizudin bin azlan , haha , orng selalu aje pnggil dy bot

aku pnggil dy din aje ,

aku snnaye na pnggil ko bot tau , malas je ,

aku rse ko ta ske nme tuh , beruntung kau tao dpt kawan cmni

nseb bek kwn ko ni back up ko

asl la ko pindah ! aku buhsan tau , petang ta dapat men ping pong da kt umah iwan

bosan la weyh , pape pon best tawan nan koe !

ko agak bergye , awex ? keliling pinggang ! astagfirullah hal azim

next ! ~spe ni ? dri mne ni ?

oke ye , dy ni kawan aku yg dri seberang ,

nme dy tar min don bin masyari ,

aku tak tau la tar , setiap kali aku eja nme ayah kau mesti kau kate salah

salah ke ? hehe , cian tau dy ni , ari kitrng kene kan dy ,

aku selalu kene ngan dy , pelik ern ? aku y kuad cmni boleh tewas ngan bdk ekcik ni

sbab ape ? dy gnekn taktik kotor dy tuh , mmg la mng , ta gne nye tar ,

haha , lagi satu , aku klo lapa kt asrama , tempat pertame yg aku kunjungi , loker dy la,

byk sagt makanan , pastu bru pergi pau orng len ,

keh3 , pap pon dy memang jahad klo krng nak tau , bambang

after that ~ haha , oke nme famous bdak ni sodok mokdod , (take-pat yg bgi)

dy ni kekdng aku ske , kekng aku tak ske ,

ye la , kdng2 na mng je , aku kalo ngah lepak ngan ajim , tgk dy ni gado ,

ktrng kutok la dy , keh3 , tpi aku akui dy pandai gak la science ,

dy baek ngan sir , jgn pke laen plak , hehe ,

dy ni mmg bajed hawt sket uw , na je tumbok ,

pke lu member gua tahu , keh3 ,

dy ni mat jiwang , ta sudah2 ha , tpi best gak , ade gak lagu jiwang yg membuatkn aku bertamabh semangat

pape pon , tak best langsung kawan nan koe tau ! hehe .mne de , you are the best !



pompuan ? hah , kawan baek tak de pon ,

sumenye buhsan , ta de yg menarik , tpi kawan yg gado ade la ,

especially matun , matun mmg bing ! bengang2 ,

kawan yg sellau bagi nasihat tat aku na tau spe ?

tpi dy ni bukanye baek sgt pon , kn kn tika ?

keh2 ,
dy ni mmg agk keras kepale , da la degil ,

pernah skali berlakunye perang dunia ketiga antar aku ngan dy

mmg dy ni ta mo mngalah

berasap gile la , snanye aku da fade up ernn ,

tpi aku pker , maruah bhai , dy da malukan aku cmtu ,

ape lagi aku wad la serangan balas ,

tros ta brani dy , dah trnyata aku lagi hebadd ,

kau tak hebad langung , kau tau ? haha,

tp kao ni kekdng ade respon , mksdo aku ,

kekdng aku bosan kau naekkn smengt ? ye koddd ,

hehe , bdk nakal , - kawan ? gado ! best gado nan koe , hehe , jgn gy tau Z.S erkk , hehe ,

No comments: