huh . apekene ?

Hye all ~ Assalamualaikum .

Uhm . ntahh la . sje je nakk tulis nii . ni kan blog akuu .

Hadoyy . uhmm . senanyer nakk ckp je . aku rindu sesangat kat kauu .

Aku ckp cmniy un sebab aku terkenang memorii laluu , cehhh ~

Ntahh laa , pilu je rasenyee , ye2 , akuu tauu . skrng ni kau mesti dah taknak ingat aku dahh

Akuu pahamm . aku takk kesah ponn . aku nak ckp jee . tetibe je aku rindu ? takkla rindu ponn .

Teringat . akuu tetibee stuck . uhmm . sdeyhh , dri form2 , smpai form3 , yahh ~ masok ni dah 1 taon aku takk tgk muke kauu . al-qurann kauu ? aku simpannlaa . pemberian yang amat bermaknaa . ! huhh .

Kalo kau terbce teks ni unn , jgn engat aku rindu at kauu , aku sje je . blog aku , bukan blog kauu . :P

Aku nak makan kek kau . lollipop , ! haiyoo ~ akuu tauu , bile kau blek sniy mne lahh kau nak ingat aku dahh .

Kenangan ‘ KITA’ hanya la umpama abu yang berterbangan ditiup angin , kan kan ? ntahh hilang kemana .

Aku harap kau baek2 jee . k lahh , aku nak cau dulu ,

Assalamualaikum :D .

2 comments:

Anonymous said...

najwa ke ? taubat la weyh ,, kau ni kann ,, dah dye tak suke kau dah ,, kau jgn kacau dye lagi !!!!

ツ♥ ɹ ı ɯ ɐ ♥ツ said...

ohh , x mnx pon dingti . aku cube imbas kenangan jee . the post not belongs to her okee ? blog aku , aku luahkan jee . maap ,