terkezut !

terkezut ? haha , pape ntahhh

okay okay , aku nak cerita dari awl , ari nii ?

okay aku bgon pkol 6 , blablabla ..

smpai skolaa . msok kelas , pastu dpt kertas add math , dan sungguh kecewa !

haha , tau2 je laa , addmath . cm hapeee !

dah abes skolaaa . aku dgn excited nye mnunggu untuk acara saringan 200 n 400 en

tetibe hujannn lakk , aiyooo ~ sungguh terkilan , sedih n blablablaa ~

hehe , okeee , dah tu bwad hape plakk ? acare pompuan tk abes lagii .

hehe . apelagi , aku gy surau okee :D , aku tk usha merekaa , aku alim :) ,

uhmm , gy surau ? azan tk msok lagi , berborakk laa nan kawan kawan ku yg tercinte ,

kehkeh , pastu azan msok . aku pon solatt ~ pastu abes solatt ,

maen kompang japp . papapapapap ~ dom kedang dom kedangg ~ sedapp ! bestt !

u all ape tauu ? hehe , dah abes tu , nak maen bolaaa . ye laaa . budak asrama bese men bola ptgn2 , smntara aku tnggu ayah aku yg sdng drift dari umah ke SAMSMEL ,

baek aku beriadah kan kan , kahkah , bru 5 minit maen , jimmy ckp , ' hoy mir , bapak kau dh lame smpai , tk nmpk kee ? '

aiyooo ~ spe prasan kan bile tgh berseronok ? hehe , ape pon tk peduli , aku balek2 , dlm 3/4 nak smpai umah ,

ttbe kete rosak uww , pker minyak ade , aku isi laaa , tpi kene tolak ketepi dulu , sbb ayh aku time tu ngah berenti at tgh2 jalann . untong ade aku en , kuatt ! gagahh ! pewiitt ~

punye la lame aku tnggu situ , kalo jalan kaki , rasenye dh smpai dhhh .

huh , gupenye ade wayar tercabut , kuang asammm ! punye lame tnggu , gupenye2 wayar tu punye hal , dh bpe tank aku isi minyak

aku pon blekk laaa , lalala ~ tu je koddd , bosan kannn . :P , tk de mood la nak storyy dhh .


No comments: