masalah .

Hallo ~ . hehe . Assalamualaikum . !

hoh , aku stress la , ye laa . mcm bese kann . report card PPT .

balek tu aku memang kene kaw kaw la nan ayah aku , mak aku tk byk sgt cakap .

uhmm , sdeyh2 , dalam kete membawak ke rumah , huh , naseb smpai rumah je dah stop .

since that , aku tk nak dah maen lap sgt , FOCUS utk SMA !

arap2 dpt mumtaz , pastu nak gy jordan , smbung blaja at sane , pastu kawen an

haha , mane dee ~ gatai ! , kehkeh , uhmm , arini rugi aku tk gy BERSIH tu ,

kalo tk dah lame dh aku sepak polis2 .tuhh ~ aku dengar apez ckp , ade ornag perempaun kene maki , peghh !

ni yg berasap ni . polis tu maki2 orang , orang tua pon same .. mmg tk de etika !

kalo aku gy sne , dh lame pecah muke dy . cehhh ` ( bjet je )

series bengang doe . walaupon aku tka gy , aku dgar mmber aku cite jea dah ckop buad aku berasap tahuu ! pehhh .

agak2 laaa .

No comments: