penat + bangge + best = today

hallo! heh en hebad .e , Salammm , ~

sehad sumee ? sehad kannn . alhamdulillah ,

arini , sume orng mesti lari kan ? penat kee ? apelahh . aku sorang je tk penat ,




sumenye same en jarak dy ? 1.5 km . hoh . penat doee ~

tapitapi , dapat no.9 , bangge bhai ! hehe ,

sampai je skola , gy pondok . ambik air .. oastu anta at kelass . ~

pastu ade budak tu baru sampai . haha , kesiann dy ~ laju tueee budak tuee . pewittt .

pastu pastu , kitorng ade acara sukaneka pulak , maen sepak takraw n bola tampar !

best2 , hehe , tak ingat dunia maen , sepak sampai ke langit ~ cewahhh

!

memang best , dah lame kan tk dapat maen , dok umah asek maen badmintonn jee . bosan bosannn

takpetakpe . idop tk lh bosan . mak aku selalu ckp cmtu doee . buku tu ape gune ?

bace laaa . bosan2 , ==' , sedih kene mara . tapi mak aku marah sbb sayangg . :P jgn jeles maa .

mak aku mmg sayang akuu pon . !

pastu ayah cakap , semalam , rumah sebelah , kat bawah kerete dy ade ular tedung besar.



aku dengar je tros takod nak buad semua bende , ye laaa . kot kot ular tu menyelit pulak .

takod gile laaa . tuhan je takod camne aku takodd .


No comments: