o yeahhhh ? !

blablablablaaa ~

huh ? knpeee ?? ntah ntahh . jgn la tanyee aku ( bajett ==' )
hehe . ade masalh kott . aku niy setiap mase d mslh kann .
memey laa ! sape tk de masalah tu orng gileee laa
anytime mesti orng ade maslah , masalh kerja skola tk siap laa .
masalh itu laa . ini laaa . blablablaaa laaa
banyak kan ? runsing2 .

HAHA . ! best doe , petang tadi aku tgk cite hindustan . yeke ?
tjuk cite tue , ' Salaam namaste '
hehe . lawak giler seyh , kalau korng tgk mesti korng tergelk gilerr
citer cm bengng jea . ade srng deejay niy taauu name dy ' ambar'
tapi boss dy slalu panggil dy , ' hambar'
satu hari time dy tgh kerja , tetamu undngnye adalah seorng chef tau ,
name dy snanye nikkhi arora . tpi nme glamournyee . 'nick'
nick ni lmbat dtg tau time nak bertemu ramah nan ambar .
ambar pon bgng laa , ambar buat cite mngarut dan merapik dalam radio tueee ,
ahaha . dannnn . alaaa . korng tgk la sendiri , mesti syokkk gegilerrr !

adoii . SMA nak dekat dahh niyy . cuak ke ? tk ponnn . aku kan gagah . :P
hujung bulan niy ktrng d camping at taman wetland , putrajaya .
camping tentng SMA . adoiii . kat sane nanti kene cakap dalam bahasa arabbb jeaa .
abeslah aku . tercengang laa . kalau ade penceramah tu tanye aku apekebende . memang makan satu penumumbuk aku . :P

hehe . adoii . dah la trial niy aku dpt terooookkkk ! yg pling sdeyhnyee . feqah tauhid dpt 67 jea tuee .
10 markah hilang akibat kecuaian ! ouh no . if not , i will get grade jayyid jiddan maa !
haiyaaaa ! dush dush . aku koyakkan kertas itu . adoiii , sdeyh gilerr . soalan tu laa .
dia tanye bende yg ngekngok . aku jawab la jwapan yg laen . laen kali tulis soalan tu betol2 la pemeriksaaa . lepukkk kanggg ! -,- ..

( most important my love ♥♥♥helizaa♥♥♥). Assalamualaikum !

No comments: