just her

Assalamualaikumm ! :) .
tadddddaaaa ! hehe , sejak blog aku maken cantik , makin bertmbh la kan mood aku nak mengupdate
btw , sma pon dah abess ~ tadi aku pegi skolaa bgng jea
ye laa . tk buat pape ponnn .
dok tunggu budak budak kelas lain exam kann . lamee sgtt -,- .
hadoii . duduk ngan poji je kannn .

haa ! snanye nak cerite pasal someone niy .

tadaaa !



hehe . dy niy je la sorng kawan yang aku percaye tau .
dia selalu je bagi kata kata smngat tuk akuu tahuu
oleh itu , aku tk nk la bgi dy terjebak dgn lelaki yg tk bermoral
mcm nenek kann . ? hehe . best kalau bergurau ngan dyy
sporting abess . ~ hehe . sume cerite sedih aku kat skola aku cite at dy
at piqaa jugakk . kalau kt fb la . sbb piqa tk skola ngan aku kan .
haha . kenal tk spe piqaa tue ?
untong sgt aku dpt kenal dyrngg ~ hehe . k laaaa ! nakkk outt

p/s : dyrng kawan aku tahu . TERBAEKKK ~ lu langgar anak buah wa niy . mmg lu tmpah spana wa .

DAAAAA! Wassslam !


9 comments:

nurul syafiqah ;) said...

eh haiii , thnks mentioned nama piqa dalam blogmuuu :)
#thnkyou again , smoga jadi kawan baik selamanya . InsyaAllah ~

ɹ ı ɯ ɐ said...

hehe . terima kaseh jea ? hadiahh takde ? :P

nurul syafiqah ;) said...

emm , nak hadiah yea? nnti2 laa ek :P
hehe ~

ɹ ı ɯ ɐ said...

haha :/ . bilee la bleh dpt yea kalau dy nak bgi tuee .

nurul syafiqah ;) said...

emm , kalau boleh bagii .. skrg pun bole . haha ~ *kidding ^^

ɹ ı ɯ ɐ said...

hehe . apee laa . cmne exam ea tadi ? susah ke sgt susah ?

nurul syafiqah ;) said...

hehe , bolehlaaaa . tak susaahh . senang jea kalau BACA buku . ngee ~

ɹ ı ɯ ɐ said...

haha . tu laa . smalam dok gado ngan orang . tk bace buku ke ? AHHAHA ~ esok exam tk ?

nurul syafiqah ;) said...

bia laaaa , takbole ke? haha ~
ha'ahhh , esok exam . PQS . amer?