SMA ~

Assalamualaikum .

hehe . harini nk kte happy tak , nak kte tk happy pon tk .

hmmm . hairini Allah uji aku dgn pelbagai dugaan . mungkin dosa ku bertimbum menggunug .

Ya Rabbi , Ampunkanlahh dosa hamba mu yang kerdil dan hina ini . moge diberi sedikit keampunan ke atas diri ini yang selalu lalai dan alpa .

hmmm . alalala ~ mnggu depan nak SMA . adoyaiii . tkot tkott !

ktrng pn dh tk byk refresh blek plajarn sma . ye laaa .

PAT tros smbung dgn sma . mmg tk tahu la nak bce mane stu , hmmmm . :( .

ak harap aku dpt sedikit ruang yg dpt mengekalkan momentum utk aku tros mnghafal dah mnghafal . insyAllah .

hushh . tkot jugakkk tuee , tkot tkott . sabtu niy ade tahlil at umah ayiee .

ayiee ajak budak asrama laki form 4 . aku n ayie bawak kete gy asrama sabtu niyy .

amir budak2 niy , pastu tross gy umah ayieee .

hmmm . aku bru je tgk cite sekali lagu ouhhh , bestttt !

sedih citeee tueee , ayoyoy ~ kesian at mama mia tuee ,

hadoi . tgk la sendiri .. tkkn aku nak citee kikiki ^_^ .

okayy laa . senyum selalu . hidup kene ceria walau hati berdukaa . kerana ia menunjkkn yg kita niy serong yg kuat dan tabah . .

Wassalammmm ~

No comments: