rokok .


ish ish . seriyess terkejut beruk tadiii !
okay . aku post niy bukan nak back up laki .
rokok ? korng tahu tk ape merokok tu ?
tak tahu ? alahai .. baiknyee korng . :P

ini haa . bende niy .


haaa ! mesti pernh tgk kan ?
okayyy . bagi lelakii kan . ( not me ) .
bende niy . memang selalu ade dalam kocek dyrng .
tk kira la budak ke . at least pon drjah 5 la .
time dkat kedai ke , warung warung .
kalau lepas makan . apelagi keje dyrng . kalau korng pegi kedai kedai mamak .
memang banyak laa kann nampak kaum adam merokok .
aku akui kot . time form 2 . pernh merokok . tpi lepastu aku dh stop .
iyelaa . terbtuk2 mcm kura kura . pastu ade rase macam nk meninggal kot .

nak tau mcm rase meninggal tu ? haa . try laa ! :P
jgn ek . lagi lagi kawan saya sorng niy ! kamu jngan kamu ! :(

okay . pastu en , aku lepak la satu kedai makan .
aku and my sister . akak aku yg kuat makan ni .
dy kate dy nak belanja aku . pkol 12 malam plak .
aku pon mmg kebulur ! join je laaa .
dah tu . smpai kedai makan tu . makan makan . bukak tenet gne wifi kedai tuh .

tup tup ! ade plak seorng couple niy
lebih kurng mcm niy rupe mereka .


haha . comel kan ? padahal tk nampak pon .
lepas aku makan kan . akak aku ckp .
' mir . mirr .. cube amir tgk mulut PEREMPUAN .. ade asap kan ? '

mule mule aku tgk tk nmpk . sbb dy cover cover . last last aku nmp trng trng .
ya Allah . punye la bodo mu ni ! . yg pakwe dy bia je ?
perghhh . kalau GF aku buat mcm tu . mmg makan la dy spana saiz 38 aku .
aku pon tk merokok . dy boleh merokok dpan aku .
bengong bengong . !

TATA ~ :)

No comments: