kekasihku . ~

Assalamualaikum ,

Ke hadapan kekasihku yang "ku cing taik" . semoga kau didalam keadaan yang tak tentu hala. di harap statment ini tidak menganggu engkau tengah korek hidung ( kan dah hobi kau).

Sebenarnya , bukan la aku merajuk dan mintak dipujuk tetapi dirujuk agar hubungan kita menjadi sejuk. Aku tahu kau masih marah padaku.Aku harap dirimu tidak lagi membenci diri ini. Buat apa ku kejar sesuatu yang lebih nyata, lebih baik aku kejar-kejar ngn adik aku.

Sayang, semoga hubungan yang telah kita jalinkan tidak terputus di tengah jalan, sebaliknya biarlah terputus di tepi jalan, moga-moga ia tidak membahayakan lalulintas atau menyebabkan kesesakan jalan raya.

Sayang, Sesungguhnya yang indah hanyalah sementara, Yang indah berterusan hanyalah " indah water " .

Aku harap engkau beri aku empat lagi talian hayat agar aku membaiki diriku ini.


1 comment:

tymah nyer iyagi;] said...

hahaha...sedih nyerrr..;]