Rindu :)

Assalamualaikum !
haiii semua ? tengah buad apaaa ? LALALALALALA .. 
sekolah pon nak dekat kan . :P . cehhhh , sapa yang sekolah tahun depan belajar elok elok okay .
ehhh , tahun depan boleh bawa gadgets kan ? erkk ==' . 
bagus ke tak ? bagus ke tak ? bagus ke tak ?

Peristiwa di sekolah pada tahun 2013 .

Pelajar Satu : "Weh mana cikgu ni ?"
Pelajar Dua : "Ketua , call cikgu !!"
Ketua Kelas : (call) "Cikgu kat mana ?"
Cikgu Konah : (call) "Kejap saya dlm toilet , karang saya datang"
Ketua Kelas : "OK"

Lepastu.....
"Hari ni cikgu nak bagi kerja rumah. Salin semua." "Ala cikgu, sms jelah kat kitorang! Penat lah nak salin.


NENENENENE ! haaaa , elok sangatlahh tuh bila semua jadi pemalas . 
kan kan ? ouhhh bengong , haha . 
 

macam ipad kat ats ni kee ? ehhh , baru terigt ohhh , sedih jee . 
Ipad kat umah dah hilang ouhh , erghhh . tak nak salahkan sesape laa . time tu aku kat asrama kann . 
hadoih , pasrah je laa . maybe after that , aku dapat yang lebih baek kan ? Allah knows ! Ammmiiinnnn .. 
 
 
 
haaa , cenggini hebattt sket . memey pro habes ? Don't try this at school * !!!

SO !!!! kepada adik adik yang bersekolah tahun depan . ecehhh , macam aku tk skola je tahun depan ? 
haha , Yup , maybe kalau ada rezeki nak amek STAM . 
tapi tak dapat ape ape response from JAIS . 
so , what can i do ? haha . speaking lakk .. Boooo. 

ergghhh ! dah la .. membebel jee . ape kaitan dengan title ? lalalalala :P

byebyeeee.  :) .

No comments: