Berdikari :)

Assalaualaikum . hyep hyep hyep ! :) 
sehat semua ? ! :P . 
sebok jee kan ? lalala , biarlahh . aku nak caring jugaaaa . haha . *ada rasa penyayang . :P
Cuase .. 
aku jadi Guru KAFA al-hidayah presint 9 skrng . hehe . 
haha . okayy . aku rasa nak ponteng jee doe . maas nak masuk kelas ! 
haha . dulu jadi murid . aku yang malas . skrng jadi cikgu pun malas . 
oooo . baru aku tahu skrng kenape cikgu3 aku dulu tk dtg.  Kaki ponteng lahh tu :P 
heh . main main je laa cikgu . maaf yee . 

BRDIKARI ?
natang pe tuhh ? hehe . :P 
Berdiri di atas kaki sendiri . !! 
yeahh . itulahh maksudnye . dan skrng aku rasa mcm mana ayah ibu susah payah cari duet :( 
nak layan kerenah anak anak diorang lagi . lagipun aku dh mcm malu minta duit kat ibu ayah . 
even aku bawah tanggungan parents lagi . entahlaa . 

HAAA ! kelakar tadi kat KAFA . 
aku tulis laa . " saya tinggal dekat Desa Pinggiran Putra " 
aku suruh diorang rumikan  .  
anak murid aku betullkan . " ustazz , bukan dekat laa . Di . " 
aku pon kata ." haaa . ehh betul laa ustazz  ......... Aah laa . sorry . bahasa fb ustaz . " 
hehe . besar betullah pengaruh media massa ni .. hsh buat malu jee . 


then , aku tanya . ada facebook tak ? semua angkat tangan woo . yeelaa . dah darjah 6 kan . 
hoh . gilaa . semua pulaa nak fb ustazz ni . :P . haha . malu lah aku nak bagi . HAHA ! 
then aku tros tukar topikk . hehe . 

Okayylaa . penat taip . DADIDU ~  
Assalamualaikum :D

No comments: