No title

Assalamualaikum . hai ! ding dang tora ! --' .
okay firstly . aku sedih gilaa lahh kan tak dapat stam .sape yang bacedoakan aku dpt stam okay . 
' Ya Allah ,kau berilah pelaung amir dapat stam '
yeahh . thank you very muchh U all ~
yeelaa , aku nak stam coz dia dpt jimat kan masa , keluar stam boleh baut ijazah tros . hehe
i loiiike . and onemore , parents nak sgt dpt stamm ,
aku punnak jugakkk :D . 
tapi kalau boleh dgan kengkawan lahh kan . bukan tak peramah okayy , just nak mulakan dgan peramah kene jugalah ada teman kita untuk berbual ,bergurau . ryte ? 

kalau lahh aku tak dpt stam kat selangor , aku ke perak . kalau penuh juga . ke timur aku cari . hehe 
pasai stam punyee pasal kan :D 
ehh , macam manalahh kafa aku kan dkat presint 9 tuh ?
 tanya kamu kamu manalah tahu kan . my kafa . not yours . hehe :P

dan dan .. tadi Allah dah selamatkan aku dgan my special friend dalam jam 3.15 mcm tu .
Ya Allah . terima kaseh .. Kau dan tunjukkan kebesaranMu .. menegur aku dgan cara begitu . 
In Syaa Allah lepas ni perkara ini tak akan berulang . 
i hope it :D 

ada orang cakap aku ni jenis tk kesah ? --' . 
tak kesah pasal ape ? penampilan aku .. yee . memang lahh aku hensem :P
hehe .pakai aku just seluar sukan dan baju biasa je . pergi alamanda ke , memane ke .
ada aku kesah kee :P . haha . yup .. bukan tak nak bergaya . tapi . aku bukannya nak pergi shopping pun . 
gaji guru kafa pun tk masuk lagi tmbah duit dri jais kan.. hehe .
so , yang sedang sedang cukuplahh . lagi pun sape je laa nak pndng kitee ni kan . hehe :P 
okayylah penat aku nak baca surat khabar dulu , 

dadada , Assalamualaikum :D 


No comments: