Salam . maulud :)

Assalamualaikum :D .
salam maulidur rasul semua :).
hope semua dapat menjadikan Rasulullah sebagai role model kita :)

ingat. jgn ckp rasulullah sebagai ' idol '
kerana idol bermaksud pujaan.

okayy , aku baru jee balek dari surau . dengar ceramah :) coz ibu dan ayah tak larat .. so aku kene gantikan mereka yang tersayang ke surau :)

aku dengar laa ceramh pasal syiah . ya Allah . baru aku tahu betapa jahatnye . *sebelumni tahu mcm2 tu jee .. tapi skrng aku dah tahu lebih lebih dan lebih . coz ceramah dia mmg lame . pkol 8 smpai pkol 954 . :)

penceramah ni pun tgah buat master tntg sejarah islam kat UKM.. so , memang aku ternganga lahh dgr ceramah tadi . betapa licik dan pintar nye syiah ni nak tipu kita .

tapi yang aku terbakar nyee . emoticon,smiley,face,emotion . dah laa malasnak ckp pasal syiah ni . tapi diorang memang fail dalamagama ~!

salah satu nyee .. sebelum ulama ulama syiah ni mula ceramah dia akan cakap .

" may Allah bless you , Allah curse on abu bakr . "

ataupun abu bakr akan ditukar kepada omar . haiyooo . sabar gilee bhaii . nak cerite penat .. nanti2 lahh yee . 

No comments: