GTG >

Salam ukhwah . pembuka bicara . maaf dipinta , jika terkasar bahasa , hanya ingin meluahkan apa yang terpendam ..

Disini aku mahu berbicara sebentar untuk melepaskan ketengangan otak aku ! for victim PMR 2010 . we must study hard beb . Terkenang plakk aku pada masa silam , yang dimana ketika itu aku hanyalah seorang budak hingusan yang tidak tahu kemana hala tujuan sebenar. Aku umpama sekepal tanah liat di bawah genggaman tangan syaitan. Mudah dibentuk mengikut arahanya. Aku tewas dengan hawa nafsu. Dan kini diriku masih terus di dalam situasi yang sama. Aku bukanlah para malaikat yang sering bertasbih kepada Allah. Ya Allah ! bantulah hamba mu yang alpa dengan duniawi ini. Maaf la, mungkin agak berlagak atau lebih dikenali HIPOKRIT. Maaf !


Pra-Trial hari itu susah banget dong. Aku da try sehabis mungkin memerah otak aku ni. Paling tak tahannya masa matematik kertas 1, lagi la. Masa tu hari jumaat, Mula dengan kertas 2 dulu punya la senang an. Sampai kertas 1, otak ni bagaikan nak pecah dibuatnya. Aku tengok yang lain pun sama je. For this week . i got history and geoghraphy paper. Boleh la dikatakan biasa je. 70 ke atas je. Tahun ni pulak 85 baru A. Aku di dalam kebingungan memikirkan macam mana la nak dapat 85, susah kot rasanya.
Di dalam sekolah pulakk banyak masaalah yang timbul tak henti dari hari ke hari, SAMSMEL. Kelas aku lah kelas yang paling baik di antara semua kelas-kelas yang berada di dalam sekolah tu. Kelas yang sentiasa mengembirakan guru yang hadir, cikgu akan cuba untuk memberi komitmen yang tinggi dalam kelas aku. BAru-baru ni da ada da kes yang baru, oh malas rasanya nak ungkit hal tu. buat apa la na bukak aib orng.
rarely, aku sering memikirkan nasib kawan-kawan hardcore aku. Camne la mse depan dyrng kalo dyrng still lagi dgn perangai dyrng, risai la. Nak tegur ? harapan la. Sudah berpa kali da aku tegur(ye ke ?) tapi tak jugak berubahnya. Tunjuk baek dpn cikgu, belakang ? Ya Rabbi ! Tuhan je la yang tahu. Aku tak cakap la pulakk yang masa depan aku ni cerah tersangat-sangat. Tapi . hey guys ! aku ade azam baru la plakk ern . Rasanya nak hasilkan sebuah cerita. Cam novel la . hehe . Ape pendapat korng .. Pendapat :-

  1. Kau ni bajet je . kau tu bukan nye pandai BM pon .
  2. Kau tu ta de idea la mir, memalukan tol !
  3. Kau tu lemah semangat, cakap je . sat gi berenti
  4. kau ta ya la . novel ape je kau nak buat ha .? karangan kalo kau dapat A tak pe gakk .

Huh ! sungguh banyak keritikan-keritikan yang di hujahkan ke atas diriku . Bengang . kau agak-agak sket bro . hak hak . bengong2 aku y tlis .. aku lakk sound diri sendiri . crazy erkk .? hak hak .Aku rasa cukuplah sampai di sini je ye. Aku un da penat menaip. Aku sedang menonton cerita CROWS ZERO 2 ni. Best giler beb ! kk salam ,.

No comments: