Ramadhan . al mubarak . mustaiddtu'n PMR.

Assalamualaikum , mcm mne ngan Ramadhan korang sume ? epy ke ? sedih ke ? hak hak . aku bese2 jekk terlampau ske . Bukan sng bulan ni nakk datang . ptotnye bersyukur la Allah dah hidangkan bulan ni kepada kite sume . hik hik . Temporary, aku niy snnayer bukn nye baek sgt pon . hik hik . pose harian msty la pnt kn . hehe . kalo korang pernah dgr hadis yang bermaksud "jikalau kamu semua berpuasa di bulan Ramdhan dengan penuh keimanan dan kesabaran maka diampunkan kamu dosa-dosa yang lalau. HUYOO!!!! best right .? hehe . SO ? why all of you still waiting .? get it . eliminate our sin !
Uhmm . Pose-pose jugakk , PMR dah hampir. Trial minggu depan . kalo sesape yang bce ni . Tolong la doakan aku yerkk . tolang la ..pleasee . AKu nak berjaya . tapi aku niy still la cm ade malaz . For an example .
  1. Bawak buku dari asrama ke rumah punye la byk . bce nye 2,3 je .
  2. now ! aku bukak internet lagi . masih membuang masa .
  3. [pemalas.jpg]

No comments: