hal ana k'wildan ?

hal ana kwildan ? - adakah sy kebudak-budakn ?

hehe , ramai la orng kte aku mcm tu ? asl ha ? aku da besa la woi ! remaja yg berwibawa !

remaja yg berwibawa ? rse cm ta nak lak. Asal ? adush , smkin mmbsr , smkin byk dose yg dtnggung la

phle aku un bknnye byk , cmne na bykkn ? al-quran , solat la ! insyAllah ! aku bole lakukan

tpi aku ni tak kuat la, maksod aku iman. cmne na kuatkn iman ? give some tips ! adush . skrng kt umah la aku pling bnci !

knpe ? sbb kt sniy ta de tazkirah , kt asrama . berlambak tazkirah~ tpi ? tpi apa ?

knpe la aku slalu ta dgr ! rugix3

cmne na dgr ~ ye la , blik ostel msty la na jumpe ngan kengkawan ! ta de mse la ~ adushx2

bile ngan kengkawan , msty la ade je brng larangan yg bawak , seperti ?

telefon bimbit , card poker dan pelbagai la.

tambahan plak , form 3 skrng ni mmg da bosan da , tunggu taon dpn jer. dyerng sume na pinda !

aku ?

hik hik , maybe amik 4 sanawi kot . insyAllah , klo ta de halangan , klo amik aliran sains cmner lak erk

snanyer aku na sgt amik aliran sains , fizik,kimia,bio !

aku nak sgt , nmpk cm sng je ! tpi aku tak mohon pon skola2 len . sbb pe ?

ye la aku rse ak ni mne la lyk . kputusan aku mesty troknye !

aku da agak da ! msty hebadd !

tnggu je la . klo dpt atas 6a , bersyukur2 . huh !

smakin lme aku tunggu keputusan ni, smkin berdebar n gementr ha !

ye la , spe ta tkot ! mlm sblom kuputsn tibe di skolah ! aku msty trkjot brok punye la ! termundar-mandir ,

lepas je abes paper exam yg terakhir , kitrng da bersorak dah ! keriangan , hehe , sape la yg ta gembire

esoknye plakk ade perlawanan bola jaring bgi pompuan , bola sepak tok laki , aku adalah pengadil tau mse perlawan tu ,

dan juga striker bgi kelas aku la ,



tu yng bju wrne biru tu , haha ,

amcm hebadd ta ?

hehe , k la , smpai sniy je la , nnti smbung blik ,salam .