exam paper .

Assalamualaikum , huish ! gempakx2 paper exam taon ni. Insyallah, boleh buat la beb ! zaed la mmg tabik ! hehe . 40/40 ha exam paper science dy ! hebadd3 . msty la hebadd , kawan aku ern !
aku snanyer ade masalah la kt skola ern. masalah ni sptotnye da lme dlupekn . uhmm , masalah peribadi ern. aku ngan dy ni mmg tak pernah bertegur sapa lepas aku menghalang o mngglkn hasratnye tok berpacaran dgn orng yg diminati. aku tak berhajat pon. aku taw dy ske bdk tuh lps aku da ckp kt 'bdk ni ' yg aku ske dy. hish ! klo aku taw kaw ske dy ern aku ta kn ckp la aku ske kt 'bdk ni' . da lme kot aku kwn ngan bdk ni. Aku ta nak la sbb 'bdk ni' je aku ngan dy ta ley bergurau2 , bertegur sapa , bergelak ketawa, cuit sana sini. dy plak slalu berkawan ngan kawan rapat aku. aku jdy asing la na tgur dy ern. aku taw dy mmg bengang ngan aku. tapi , really aku ckp, klo bole mmg aku nak elakkn diri aku dri 'bdk ni' klo sbb 'bdk ni' la yg mybbkn hubungan menjadi renggang. (nerdx2) . i had try it ! i try to combine you and her to be one's ~ . but, i cannot control and ask whateva i want ! i'm not god. tpi aku rse ko ngan 'bdk ni' ;agi cocok doh ! aku hnye mmpu yg tu je ! moga tuhan yg menemukn korng !amiin ~
uhmm , kt asrama lak skrng ni, aku simpati giler2 tgk sir. sir mcm da tak berdye da na kawal ktrng ni ! nme je skola agame , tpy masalah nye mnglhkn bdk skola biase jek ! tade adab langsung ! sdeyh2 . aku ngan member2 aku da tekad la tok cbe jgn cri masalah lagi ngan sir ! kami mmg terokx3. uhm ,aku ade dgr satu berita ! btul ke JUSTIN BIEBER tu da berumor 51 tahun ? tapi ta logik la ngan suara yg dy miliki. impossible ! tu la kusa tuhan ! kite mmg tak taw ! tpi Allah snanyer da lme da taw !