perpisahan . . . .

3 tahun aku dirantai dengan senym , masam , manis dan pelbagai ragam teman-temanku ,
apa yg pahit , ku pendam , yg manis ku kongsi bersama , bila melihat mereka tertawa
hati ini bagai melonjak keriangan dan bagaikan tidak mahu menutup tetawa mereka.
merekalah . . . . .
TEMAN & SAHABAT KU !

hehe , maap ! mungkin ade cacat celanya ayat yg aku bina atas ni. Maklum la , aku bukanya novelis yg menghasilkan beratus-ratus helain kertas jadi ayat aku mungkin tidak semanTOP mereka.

hehe , maap tersilangkn pulak topik yang lain , tujuan aku mengarang blog ini bagi meluahkan perasaaan pada satu malam yg mmg tak dpt aku dan sahabatku lupakan.

15.11.2010




tarikh keramat ini tidak akn aku lupakan , inilah malam terakhir(mungkin) aku berpisah bersama sahabat yang aku sayang ! seperti bob , syafri ,nabhan ,fauzi ,hairi ,tar , yin ,yol , naim ,ijoi ,boyi ,afiq , azim , syadiq , ZAID , take-pat , rauf , khalid dan lain2 . yela , tak sangka mlm tu kebyknye form 3 mnangis seperti take-pat , zaid ,rauf ,aku (hehe ) , hazim . sume ni jiwa keras tau tak , cmne la bole nanges . ye labile pker blik , tiga taon kwn na berpisah punye la ssh .!

form 3 ~!nme2 bdk form 3 yg hebadd lgy baek !


AKU SYG KORNG KODDD :'( ' ' '

- besa nnti kite mesti jumpe blk tahu ! -