mimpi

salam , hye ! lame kan aku tak update blog ni , haha , seminggu tahu ! sdeyh2. Actually , kat umah aku internet dy snaye ad je , just modem je rosak , maybe aritu ad petir menyabar. sdeyh2.

mimpi ? haha , tak de pape2 snanye , tpi mimpi aku ni memang pelik , aku dah mimpi bende ni mse kat asrama gak tau ! cmni tau , aku mimpi aku ad kat asrama laki , time tuh malam , 12.30 kodd , lebih kurng cmtuh la . aku pon tak tau , dengn tak disengajakan aku pergi kat asrama pompuan , aku lalu la depan dorm A n B , dyerng sume menjerit ernn , aku pon lari la , time tuh aku ta berseornggn , ad lgi kawan aku , tak silap hairi , bob , syadiq kodd . hehe , pstu aku tros masuk laluan yg membolehkn pljr pompuan ni gy surau ern . tpi , bile aku bukak je pintu tuh ern . ternmpk pompuan tgh mndi (pakai kain erkk ) , aku tros la lari , isk2 .

hadoi2 . memang trok keplae otk ni , cmne la boleh mimpi cmtuh , pompuan mandi , aku pker nak gy surau wat qiamulail ern .. haha , harap tak de dah lah mimpi cmtuh , tapi ad mimpi yg l;gi best dri tuh , huhu .

salam ~