sdeyh2 ,

salam . haha , lame tak update blog ni , huh , ye la , cuak la sblom nak amek result kan kan , sdeyh doh , sket je dapat , 5a je , btw , bersyukur , tpi nak lebyh doh , lebyh2 , ! tengok aje la spm nanti , aku nak wad tol2 . skrng aku kat office ibu aku ni , internet dy laju la . kalo kat rumah ? hampehh , lembab2. haha , aku nak mohon skola laen doh , takodd tak dapat je. 5a je , spe la nak terima. ramai gak yang dapat 9a kat skola ktrng , mngalahkan record la , 19 orng , ! fuyoo ! hehe , hebadd kann . memang naik la nme skola kitrng yg tak dikenali tuh , keh3 . even tak knal pon skola tu la yg pling syok ! peraturan asrama dy longgar , hehe , tu yg syok tuh. bukan mknenye aku ni ske langgar peraturan , tidak sama sekali , tpi syok la. cam tidak terlalu dikongkong. kitorng bebas nak bwad ape yg ktrng ske ( yg baik shj). huhu , k la , smpai sniy je la . tangan aku da sjukk kodd , nak menaip rse saket plak bila jari jemari ni menyentuh keyboard . hehe salam ~

No comments: