b o s a n

haiyaa . ehhh . salam ~ hehe . sehat2kah ?
moge sehat semua ~
hehe .skrng sudah menunjukkn jam 3 pagi . :D
bosannye . on fb sahajalah ! naseb baek ade SOFEA , kira , tikah , jue dan hairi . hehe . yg len tgh enak dibuai mimpi koddd .
hehe .
saya rindu lahh ! tdi sumenye nak mnx maap kat aku ernn .
ye lahh ~ dyrng byk bwad dose kat aku kan .. aku insan yg lemah
dyrng asek buli aku je . kutok aku . ish2 . memang takk ptot .. sdeyh gile bebb .
laen kali aku plakk buli korng ya ~ haha . :P terkena sudahh .
uhmmm . skrng ni ngan dgr lau gadis semasa - yuna .. hehe
okeje lagu dy seyh .. skrng2nye memchkn kusnyian malm aku yg kosong .. :D , hehe
arini sofea add akuhh ! :P jgn jeles erkk
aritu dah la aku bwad dy marah . pastu dy delete akuhh
pastu dy plak yg add aku . sbb dy rse berslhh .
heheh .
tdy kan aku gy la drive kete bwak adek aku gy kedai gunting raambut
aku parking je . tup tapp . polis kat seblah .
aku punye gabra. aku tunduk la .
yg polis tu pon satu hal . lame sangat terperap kat kete tu pesal
dlm 10 minit gak la aku tundukk .
pastu dy chaw gy kedai makan japp .
huh . nseb baekk .


kk lahh . sampai disitu saja :D

No comments: