rindu gile ma ~

hyep ! anda sihat ? haruslah .

uhmm . aku kodd yg tak sihat . ramainye kawan aku pindah . ! kesunyian lahh
ramai2 ! taon nilah amat membosankan bagi aku !
lepas raye cina ni lagy ramai yg pindah ! tikah , kira . hairi . afiq . nabhan . jue
ramai2 . rindu seyhh . ! taon lepas sangat besh ! teramat best ! ya amat tahu !
form 3 lah yg menhidopkan suasana kat samsmel tuh !
hehe . aku rindu lah ! bob , zaid , ijoi , tar ! korng jgn lupe . jejnguk lah skola ni !
kalo malam2 akhir taon .
kite mesti maen poker.


dgr lagu ( bwk enset tau )





curi maggi ( pastu mnx izin erkk )

pastu akhir taon kite ade tayangan !
kite tgk tar menangis2 cite ni ..
haha ..




haha .memang syokk gile lah weyh .
hope korng henguk skola yop !


SALAM ~


2 comments:

aidacomel said...

aku lagy sdey kalau kauu pindah .
neyy kann afiq :( haha

ɹ ı ɯ ɐ said...

haha . ntah la ! ikutkn ati kan da . nak pindah dohh , tpi tak dpt kodd . aku pun sdeyh afiq nak pindah ! kau pon tak yah pinda mehh . nnty tak d lah orng cm gorilla . :D hehe :P