Celoteh -,-


hehe :) . ngah buat ape tue ? buat pape je laa kan . sebok jee haha . :P
huh , harii ni nak sembang ape ? lalala ~
semalam en aku harapkan aku dpt la nightmare .

tapi aku dpt mimpi yg semart plakkk ~ haha .
lalalala ~ yee laa . aku tk tahu mcm mane aku ttbe boleh ade kattt sebuah gua .
pelik tk pelik blkng citee , dahhh tuee , byk harta plakkk ~
sayangnyeee . aku sorng je katt situ kan . bukannnye ade T.S ke , the mine , IOI ke .

ntah mcm mane aku sendiri gy cmpak harta ntah kemane ntahhh !
dah dah tue . ttbe aku terbgun . ! tgk tgk pkol 5.51 .
huh . hebad kann . ngantuk sgt . nak buat qiamulail . tpi penat .
jahil kan aku ? haha . tk tahu laa bileee . kalau kat asrama kompem kompem aku akn buat qiamulail .
yee laa . even tk nk . tpi kita dkjutkan . aku pon naik smngat la nak buat .
ade orng pakse bagun . haa . niy kat rumah tidak . aku bgun . pastu tido balek . ~
haprakkkk ~ ! hehe .

Pagi tadi , mcm bese kua gy makan ngan ibu n ayah
tapi harini special laa . skett . hehe . sbb adek n akak ikut sekali .
so , kitrng dri kereta smpai ke kedai . borak borak tk henti ,
ketawa terbhak bahak . ~ mcm kedai tu aku punye je kann .
haha . aku kesah apee . nnti akak aku nak kawen dah .
even akak aku tu prangai mcm hapee je . tapiii , kalau tk d dy , rase mcm sunyi sgt .
aku malas nak bersyg rindu kat dy . aku bukannye mat hati lembut ,
even . tuhan je yg tahu mcm mane aku sygkan adek beradek aku . :)

walaupun dyrng selalu malas malass ~ sape kacau dy .
tk kesah la dy orng tua ke . even . bayi yg bru lahir .
aku sound n pukul je . mane boleh doee . adek beradek kann . mesti mau sayangg :)
kalau dyrng buat kat baba n mama aku ? lagi laa tk nk ckp byk .
panggil sume member aku . aku mmg tk suke betol tgk ma dan ba kene marahh .
kalau ade boss marah dyrng aku sepak jea . selambe je la kan .
untong la dpt anak gangsterr :) . haha .
Walaupun aku mcm tu , lepak kedai mamak malam malam la . solat lima waktu aku cukup tau?
bukan ape . kita kene cri kawan byk byk . tidak kira la ape jenis sekalipun .
tika kita dlm kesusahan . pasti salah sorng boleh membantu .
kan kan ? bak kata pepatah .

Kawan biar beribu , Kasih biar satu :)

okayy laa . dah panjang aku berceloteh . penatt tahu ? :P .

daaaa ~



No comments: