hah !



salam salam :@ . huh . hari niy aku bgng gilerr ~
huh . aku dah la penat tadi , baru je blek dri maen ping pong .
balek balek nak happy sket kan . :)
tup tup . balek jea dah ade orng cri pasal .
memang la aku ske bergado . tapi bukan dgn kau ngok !



geram gileee aku . dah la menyampuk tk tntu pasal .
ikutkan hati aku nak jea aku tumbuk tumbuk muka kau . gile bengang .
dah ade tahap gunung everast nak meletus kau tau .
heshh . kalau nak menyamuk pon bgi la salam dulu .
niy tidak ! tros menyampuk mcm tu . dah tu cri mslh ngan aku .



aku malas je nak ckp byk . kang kau makan dalam .
nanti mule la kau describe aku memacam .
aku malas kau tau . elok elok nak Ok ... jadi Oʞ kau tau ..
gerammm gilee bhai . nak je aku hentam pasu bunga kat kepale kauu !


1 comment:

tidakperlutahunama said...

sape tu mir ? bukan main lagi marahnya!