kesian :P



haha , hadoiii ~ pagi pagi buta je aku dah bagon :) .
dah dua hari tau aku bagon awl ? :P * aku nak bngge
koll 6.20 lagi aku dh siap mandi . tolong kemas rumah .
haha . Almaklumlah . anak teruna paling rajin zaman skrng .:))

sedih je . pepagi lagi ayah n mak aku dh gy kampongg .
mule mule nak ajak adek aku tuh , sekali dy mmbute je keje .
abes mak aku tk bagi . mak aku tk aku ikut .
sbb kene tolongg akak aku kat umah tu bagai ~
aku niy dh la byk FUNCTION dalm umah tuhh ,
tak de aku . tk boleh dyrng nak gy memanee . kehkeh ^_^ . bangge bhai

ye laaa en , asal nak pegi memane jea . suro aku .
nak beli itu dan ini. suro aku jugak
hadoiii ! tgk laaa betapa bejasa je aku pada mereka .
nak anta dyrng gy memane ke , sape yg bawak dyrng ?
AMIR ARIFUDIN jugak laa :) . muahahaha !

huh , pastu nak maen ping pong plak net takdee .
so , pkol 11 tu aku gy la sekolah japp enn ~
tgkk budak budak SPM . sedihh je . yee laa !
bukan aku tgk dyrng blaja . pi maen ping pongg haa ! . kuang asam !
haha . aku pon join laa . hehe ^_^ .

yee laa . dyrng penat kot . asek blaja je kann . haha .
pastu aku balek umah tgk akak tgh masak . ~
aku dah lapar gilee niy . naseb la time ibu nak kua ngan ayh tadi ade bgi duet sket
aku gy la kedai makan kat taman aku ,
aku pesan la tosse *korang tau tk ape tu ?
en en ! pastu aku tunggu punyee la lmbtt .
aku bla jee laaa! haha . ~ ye laa . aku tgok ane mamak tu tk buat ape ape pon
berasap gileee ~
pastu en , dh lame sket , aku lalu kat kedai tu , aku tgk mamak tu dah dtg kat meja aku dduk tadi
HAHA ! gileee kesiannn . hehe . aku rase berslh jugak .
tapii nak buad cmnee ? save money ^_^ :)

hehe , okayy laa . akak aku dh memekak suro angkat kain . bebyee ~



2 comments:

cerita kami ! said...

kesian~

ɹ ı ɯ ɐ said...

haha , kesian ke ? ingat kau tk hati dan perut tadi .