nott kapel koi ~


haha , kadang kadang aku terpikir kann .

alaaa . cmne la aku kawen nanti .

iyeee la kan . bukan aku niy gatal . just nak cakap jea .
just think for future . tk salah kan ?

yee laa . betol la . kata orang ramai .

kita kapel ngan someone . tapi kita nak kawen ngan dy ke ? =='
ada yg kate ... ' err ? , tk tahu la '

haha . series aku ckp . alangkah bangkainye . so tk yh la sebok sebok nak kapel kan ?

kalau kita dh memilih seorang yg berlainan jantina utk beramah mesra ,
sudah semestinya kita juga bersedia utk mnjadikannye teman spnjng hayat .

tapi kenape kate , erk , ork , ark .

eshh ! eden lompang kannggg . lagipun . tk best kan couple niyy ~
nanti dh besa . tk tahu nak cite ape dah . sebb dh slalu kol dy .
dah selalu story mory . hmmmm :(

mesej yg selalu nye dihantar ' saya rindu awak '
bile dah besa , mcj tu dah bese tgk . alaaa . cmne nak ckp . mcm bosann la

haha . aku pon tk thu la kan aku nak post pasal ape .
ehh ske ati aku la kan . blog aku . haha . -,-

betol weyh , tapi jgn la smpai kerek sgt , bukan salah untk bertegor begitu .

bak kata pepatah , ' kawan biar beribu , kasih biar satu ( ALLAH ) '

No comments: