tarapapa !

warahmatullah hiwabarakatuhh .. !

hehe . haha . sejak bermenjak termenjak ni rase best je kann .
Alhamudlillah . :)
yeee laa ~ mane tk nyee . asek layan endon jeaa kan . :)
errghh , buang mase je banyak aku ni . ~

ni la cerite dy ~


haha . andd . kali ni aku bru je abes tgok cite kiamat sudah dekat :)
kalau korng nak TENGOK laaa . ~ tk nak sudah . tpi memang best laa kan .
cerita ala ala cinta . tpi byk bgi pengajaran kot kat aku .
haha . yeee laa . kalau kita nak kat someone tu just melamar je laa .

tkperla la nak kapel kapel *akucakapkataku . janganterasa :P
yee laa . buat dosa . fitnah . hahaaa . ~ l
alahaiiii ~ aku ni .. SPM pon belom lepas dh khayal !
haha . iyeee .. aku sedar . tapi dh bosan sangat tk tahu nak buat ape ..

haha . layan la kejap cerita tu kan ! :) . bestt woookkk . tuihh . :P

okayy laa . nak out :P .

Wassalam ~

5 comments:

nurul syafiqah ;) said...

mmg best punn- layan jea cite dia . dari rock smpailah boleh solat and baca Quran ;) hehe-

ɹ ı ɯ ɐ said...

Haha ! Tgok jugak ke ? Bestt .. Laen dri yang lain :)

nurul syafiqah ;) said...

betul2 , dengan cite ketika cinta bertasbih ;)

ɹ ı ɯ ɐ said...

haha . betol doe ! ketika cinta bertasbih 1 & 2 . best gilak ~ boleh jadi gilak !

nurul syafiqah ;) said...

ha'ah-