rezeki laa ! bukan dibuli ~

warahmatullah hiwabarakatuh ! :)

haha . pelik kan aku nyeee title ? err . tak pelik ?
haha . suke ati korng laaa kan adoinye ~
haha . ape yg aku maksudkan kat sini adalahhh ~
aku ni mcm liar sket tauu . bak kate orng . hyperactive laa .

so . aku ni tk boleh dok diam . time aku form 2 ..
ayah ade belikan skuter .. so , aku bawak laa . grengg sana sini .
ronda ronda taman aku . aku dah la taiko besar situ . ~ hadoi .
jenguk jenguk kan takut ade budak budak laen masuk dusun aku . * alahaibatakpulok

so . akak aku yg raggy ( amirah ) pinjam skuter tu .
dia pinjam je . dah 3 kali accident . o barai !
erghhh -,- . aku dengan tk tahan asek dok terperap je kt umah .
nekad la belaja bawak kete . mule mule tu ayah aku ajar .

garanag nye mcm ni haaa !


haaa ! mane aku tk takut nye nak belajar . ~ tros aku berhenti .

lepas seminggu cmtu . mak aku ajar . ~ perghh . ak 2 minggu je dh boleh bawak kete .

okayy . stopp ! bukan itu yg aku nak cegitee ~ tu baru mukaddimah :P . haha !

cmniy . aku ni bile dh pandai bawak kete . so .. setiap kali aku je lahh asek disuruh sana sini ..
tapi best snanye ! even that work made me tired .

tetapiiii ! masyuk laa ~ setiap kali beli barang . mesti ade baki kan .
balek balek aku bagi la mak aku n ayah aku baki tu ~
ibu ckp .. hmm . tkpelaa . kesiann amir . simpan la duit tu . walaupun just 3 ringgit .

bayangkan la sehari bape hari ibu aku suro .

pastu tadii . akak aku suro post baju . ade 6 jubah dy suro post .
dy bagi aku RM60 . haha .

harga kesemuanya . RM44 je . haha . untong untong .

pastu tadi aku kutip hutang ! kahkah . macam along kan ?
elok elok duit aku keciput . ade RM 20 . jadi harini jadi RM5o . haha
itu rezeki laa .

dgarnye . esok akak nak suro aku post jubah lagi . !!! harap harap masyuk !

okayy . penatt . Wassalam !

No comments: