PING PONG - DUSH



Assalamualaikum cikgu ! ... aku kan ketua kelas .. jadi setiap hari aku akan ckp cmni ..

haritu kan ade nazir datang tau kat sekolah ktrng .. dia tgok ktrng blajar . tapi ktrng buat selamba jee . sama dgan kelas 5 tabligh .. tup tup dapat pujian .. yee laa . sebenanrnye waktu pnp ni kita kene banyakan sedikit gurauan dan sesi soal jawab .. PPD puji kerlas 5 Tabligh je doe ., berasapp jee . :'( .. ( tk payah sedih sgt.. kelas gua lagi hebat )

okay okay ! sir khai ckp nnti nak buat baju ketua kelas dan p.k.k .. haha . tak tau la betol ke takk .. ( tengok bajet jugak ) .. hmm . tapi kalau pakai baju warna pink mmg den TAK NAK LA KAN ! jatuh maruah abang besar sepang pakai baju warne pink . hehe :P ( gangster tk ? ) . aku sekali buat muke garang je kt kelas aku ngan suara besar SKET je semua dah senyap .. tapi hafizah lokman (busuk) bajet hot jee doe . gedik2 dlm kelas .. eeeee . dengan teha . aku boleh muntah tau kalau setiap hari dyrang ade kat kelas aku . buat suara mcm pontianak . aku ngan take-pat pon ape lagi ikut sekali la .. then dyrng senyap . kalau korang dengar pon bukan termuntah jeee . terkentut dan segala mcm usus pon akan spread out u know ? (menunjukkan betapa gelinye ktrng .. )

esok KAMIL la ! adoiii . takutt . hehe . aku nak firqah aku menang ? *kenyit mata*  . ade aku kesah ? haha . esok sume pertandingan aku nak tengok . nak awasi anak buah aku . yang aku tahu mesti menang . aku nak pergi TILAWAH , syarahan . debat ( eh , kenapa tilawah besar tu ) hehe .. hadoi . takut nyee . harap harap esok maen pacations masuk la dengan lagu doe . amiiinnnn .. :)
 
ehh , tajuk ping pong .. cerite bende lainn . haa . kan haritu aku d cite kat taman aku d buat tournement ping pong . then aku bergu dengan acik mane tahh . dpt no.3 . :) hehe . tapi aku balek awall .. so acik tu amik hadiah aku laa . huwaaa :'( . (acik jgn abeskan tau ) .. hehe . 

okay laa . nak packing barang balek asrama . bhai bhaii :) . hehe .. takcre semua .. :)

No comments: