Rentasi sungai merab :)

Assalamualaikum saya hulurkan buat tuan puan yang sudi menjenguk dan mengintai blog saya yg tk berapa indah ini ! muahaha !

okay , pagi tadi sekolah saya .. iaitu sekolah yg tercinta ! SAMSMEL THE BEST ! . sekolah korng ade ? :P
telah mengadakan acara merentas desa !

sungguh meriah sungguh hebad sekali terutama aku !!
hehe . mane adee. !

aku geram gileeeeeee !!

first2 dri padang sampai tangki tnb tu aku belakang rafie tau tau ! pastu aku pon pancit .. aku berhenti la kejap .. dah bangge kan no.2 ... sekali sorng2 dtg .. jack , amir mus , amir azizi , nazrin , perghhhh ! menyirapppp !

habes hancur musnah harapanku .. giler bengang laa ! . tapi tk pe . badan aku maken tough skrng . hahaha ! :P . tapi takpe r . aku kire dlm top 10 lagi la kan time tuh .. sekali ustaz , amin salim ngan syakir pecut aku ! perghhh ! lagi bengang aku .. time ti apendix aku dh sakit tahap cacing .. sekali aku pon sampai . sume budak kelas aku kat atas kate .. cepatt mir ... ! nak je aku ckp .. ' kau tk tahu ke betapa saketnye apendix yg aku rase skrng ! '  sekali pon tulis name .. 47 min wooo .. no.11 .. kalau syakir tk potong aku ! aku dpt medal tau ! medal taun ni plak besi ... gileee kaye sekolah ni !!  asal la aku tk dpt ... !

takpee . tunggu je la olahraga .. umah merah pasti bangkit laa . kahkah !! hamek kome sume . siap sedia la menangis air mata darah ! .. hehe .. :P 

No comments: