mybe never !

☻ ~salam~☻

huish , ta syoknye ta dpt rye sakan tahn ni. Yela ta blke kmpung ern . buhsan x3 . orng len sume nyer dpt duet bertimbun-timbun , aku t dpt pape pon ! huahua , aku na rye ! tpy aku ngan keluarga aku rse na wt deret je pose 6 syawal start menjelangnya raya yg ke-2 , rye ke 8 kot rsenye kami akn ke rumah kawan-kawan ibu dan ayh .

ptng smalam din ajk la aku gy jalan2 , walk2 ptng la ,ye la buhsan kn cuti ni kalo asyik memerap je kt umah !

ktrng gy la round2 satu kampung. besh x3 . hidup udara yg segar ! uhmm , aku borak2 la psl sorng minah ni , dy ni junior ktrng kt skola ! dy ni snanayer ske kt aku uw, pastu aku tnye la psl dy kt din , dy ckp bdk ni mmg ramai yg dy ske . anyway . aku mmg ta ske dy pon , sbb .. haha ade la .

aku mmg bengang je , selalaunya ern playboy , bknnye playgirl ! apentah jenis pompuan ni . insaflah wei ! trokknye . aku un trokk gak . tapi aku ske kt srng cukopla !

hari ni semua kawan aku wt geng na rye umah kwn-kwn lme , aku snanyer buknnye ta ske ern . tpy sgun la na lyn dyerng ramai2 ernn . adush ! harap dyerng ta dtg la rumah aku !

exam ? ooh ! tkotnye , haha mnggu lagi 2 minggu je na PMR ! hdaoi . insyAllah la , sesape yg bce tolong doakan yerk ! haha , ta sgun aku ern . aku ni tak la pandai sgt cm zaed atau aliya solihin . tpy bole la . uhmm , tapi kwn aku semuanya pandai , ade bab2 yg dyerng mmg pkar punye , aku ta taw la yg mne . average je nmpk .

uhmm , aku mmg ad seorng musuh kt facebook ni uw ! nme dy halimatun syahidah. Aku selalu gado ngan dy pasal ape ntah . dy ejek aku, aku ejek dy . ramai da yg kte jgn gado la , korng due ni , nnty kawen jgakk , tu yg aku ta thn bce tuh ! cmne la aku bole kawen ngan mushku. HYE sewel , on this part, i'm not meaning i shall to marry you , understand huh , mybe you bengong forever , huh ,ngek ngok tol

smalam, atikah de mympuk mse ktrng ngah gado tu , who's severing ties , dy ta ley msok syurga ! huahua . aku tkot uw . tpy ta kn na mnglh ngan bdk sewel(matun) tu ! mne bole .

tetibe jek dy mnx maap kt aku ern. aku mmg terharu la ! hahah . aku un sme snannyer mmg na mnx maap kt dy ern ! hehe . brulah aman sket ! ktrgn mnjdi kwn baru ! besh x3 tade gado2 n ejek2 . hehe

bu now ! , i feel so bored when halimatun not find any topics to us fight !