victory day

Salam ukhwah , moga Allah sentiasa memberkati setiap perlakuan hamba-hambanya.

today is our victory day , actually , today just for muslim and muslimat. heh , speaking lak bdk ni.

sebenarnya sje je la nak post hari ni , ye la sempena hari Raya Aidilfitri ni, msty la smbut dgn penuh semngt !

Semalam , mse berbuka pose tu aku try sehabis mungkin makan sebanyak-banyaknya ! hehe ye la itulah waktu berbuka dalam bulan Ramadhan yang terakhir buat seluruh umat islam ! so kene pulun habis-habisan !

abes je berbuka terus menunaikan solat pastu disusuli dengan berchating bersama rakan2 . hehe trok kn ? abes je solat sptotnye mengaji , ni takk pergi men komp wt pe ? ish2 amir .....

malam tu prepare siap-siap tok pergi ke madrsah. Setibanya di sana , terus tunaikan solat isya'a , bertakbir, solat ba'diah . mse takbir tu mmg ade rse feel yang len sket la , ye la . esoknye nakk rye , rse feel dy msty la rse yg teramat gembire ! heh , korang msty gembire gakk ern ? jgn gebb !

malam tu ade la kemas sket blik aku yang amat berseph ! hehe , snanyer bkn aku yang sephkn , tpy adek aku tu , pakaian men cmpk je dlm blik tu

berasap-asap dibuatnye . sometimes tu ade bengang gakk , aku amik pakaian dyerng , aku msokkn dlm laci dyerng , HAHA ! bru puas hati aku , spe srohh ta lipat pakaian ? haha

......... Menjelma sudah hari yang dinanti-natikn oleh aku . aku je ? semua umat islam la deh ! heh , bgun je mndy sunat la . abes je mndy , tlg ibu aku asing-asingkn kuih untuk para tetamu .

uhmm , tepat kol 8.35 kami sekeluarga bergerak ke madrasah yang tercinta tu . hehe , sampai je kt madrasah tu , ibu aku lakk terlupe nakk bwk telekung , ape lagi , d sbbkn aku sorng je yg mahir memandu kereta ,

*ibu aku la mnx aku tok membawa nye pulang ke rumah lalu mengambil telekungnya . tpy aku ounye tnggu dlm kete ta sampe2 pon ibu aku , aku mmg berasap gler la beb ! aku matikan enjin ,

*dgr2 da bismillah hir rahmani rrahim . aku terus keluar cpt2 lalu menuju ke surau. aku mmg berasap gler la . huh !