cuti cuti :D ,

hye huy hiy hay hoy ~!

Assalamualaikum :D , cheers up !~

haha . bosann ahh cuti ni ( kekadang ahh ) .

ye lahh . contohnye bkak fb . kekadang naek muak jugakkk . but , laenn ah kalo yang tgh hot berkpel enn . memang layan maut ah smpai malam .

haha . hadoyy . best kan kapel ? haha . mule syok gile smpai tahap gaban . last mse nak clash . punye lah nak mati . hadoyy .

uhmm . ari ni befday ibu aku plakk . hahah .

jadi . tadi akak aku dtg . dtg2 je bawak kek carrot cheeze :D , perghhh ! terangakt segala yang tidak terangkat ( air liur ) .

hadoyy . gile sedap ahh . haha . uhmmm . korang sume mesti best en cuti nihh . aku x d plann un nak gy memane .

igt plan dah ckp ngan ayah . gy PD . tpi ibu aku plak ckp . tak elokk . bhye .

ye ahh , tsunami kat jepun kan bru je abes . abes ke ? sedangg kodd .

moge orang kat sne baek2 je kan kan . sedare aku ade kat sne plakk . ngan bebi dy yg comell .

harap2 dyrng oke2 je . Amiinn ~ .

haha . k ahh , penat ni menaip tak henti henti ~ .


* . maap kalo teks ini ade menyinggung perasaaan . ecehh ~ ( aku sje je bwad bende ni ) . menggedik plak aku ni .. menyampah btoll .

1 comment:

Ruun Hamiza Adihays said...

haha .. sokong btoi yg line 7-9 tuh =)